Brändi = nimi + visuaalinen ilme + mielikuvat.
Haluan, että logo, liikemerkki, värimaailma, typografia ja visuaaliset elementit viestivät juuri sinun yrityksesi arvoja ja tyyliä sekä sinun persoonaasi.
Tuotteesi tai palvelusi ansaitsee tulla huomatuksi ja herättää positiivista fiilistä.
Visuaalinen muotoilu on viestin välittämistä visuaalisesti kontekstiinsa sopivassa muodossa eri kanavissa. Käytännössä tämä voi olla vaikkapa power point -kalvojen päivittäminen, infograafien toteuttaminen, datan visualisointi tai some-päivityksen muokkaaminen yrityksesi brändin mukaisesti.
Ilmoitukset, lehtimainokset, nettibannerit, esitteet, julisteet, käyntikortit, t-paidat ym. yrityksen materiaalit tulee olla visuaalisesti yhdenmukaiset, mikä tukee brändiäsi.
Minulla on pitkä kokemus sekä digi- että printtimateriaalien suunnittelusta.
Suunnittelen ja taitan myös isompia ja laajempia kokonaisuuksia, kuten infotauluja, tienvarsimainoksia, kirjoja sekä lehtiä. Samalla myös aina oikoluen tekstit. Vektoroinnit, kuvankäsittelyt ja kuvamanipulaatiot teen huolella pikseliä viilaten.
Yrityksesi täytyy näkyä verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Suunnittelen ja toteutan nykyaikaisia, responsiivisia ja hakukoneoptimoituja WordPress -sivuja aina yksinkertaisista käyntikorttisivuista laajempiin kokonaisuuksiin ammattitaitoisten yhteistyökumppanieni kanssa. Suunnittelussa otan huomioon hyvän ja toimivan käyttäjäkokemuksen.
Sosiaaliseen mediaan toteutan laadukkaat optimoidut brändisi mukaiset profiili- ja kansikuvat.
Jos Word Press -sivut ovat tarpeisiisi liian laajat, toteutan myös yksinkertaisempia ns. kotisivukone-sivuja, joita ovat mm. Weebly, Wix, Strikingly, Squarespace ja Webnode. Sivun valmistuttua, opetan sen käytön ja voit tehdä päivitykset helposti myöhemmin itse.
Haluatko uusia verkkokauppasi visuaalisen ilmeen? Minulla on kokemusta seuraavista verkkokauppa-alustoista: MyCashflow, Shopify, Vilkas, Bigcartel ja Holvi. Tarvittaessa voin suunnitella myös pelkkiä layouteja.
Suunnittelussa otan huomioon hyvän ja loogisen käyttäjäkokemuksen sekä yrityksesi olemassa olevan visuaalisen ilmeen, mikäli et tarvitse brändisi päivitystä samalla.